Payment with Visa Payment with Mastercard in white color Payment with Klarna
Hurtig levering / Sikre betalinger / Enkel returnering

Købsbetingelser


Betaling
Fleksible betalingsmuligheder med Klarna Checkout. Betal direkte, faktura eller delbetaling. Når du betaler via Klarna faktura, handler du sikkert og nemt. Du behøver aldrig at oplyse dine kortoplysninger og betaler altid, når du har modtaget dine varer. Køberbeskyttelse er inkluderet. 


Ordrebekræftelse
Når vi har modtaget din ordre, sender vi dig straks en ordrebekræftelse via e-mail med information om ordren. Vi opfordrer dig til at kontrollere din ordrebekræftelse for at sikre, at alt er korrekt. Hvis der er noget galt med ordrebekræftelsen, bør du straks kontakte os via e-mail på [email protected]. Denne ordrebekræftelse fungerer som en kvittering.

Levering
Vi sender alle ordrer med DHL eller DB Schenker. Din ordre leveres normalt inden for 2-5 hverdage til den nærmeste repræsentant, hvor du selv kan afhente din ordre. Du modtager en SMS med fragtnummeret, når pakken er på leveringsstedet. Medbring dette fragtnummer og dit ID. Agenterne består af uafhængige små butikker eller store kæder i Denmark, og de har normalt åbent fra tidlig morgen til sen aften og i weekenderne. For pakker, der ikke afhentes, opkræver vi den faktiske fragtpris tur/retur.

Priser
Alle priser i butikken er angivet i DKK, og alle priser er inklusive 25% moms. Vi forbeholder os retten til at ændre priser på grund af prisændringer fra leverandører, trykfejl i prislisten og fejl i priser på grund af forkerte oplysninger og forbeholder os retten til at justere prisen.

Fortrydelsesret
Ved køb af varer på hjemmesiden har du som kunde en lovpligtig 14-dages fortrydelsesret, der gælder fra den dag, du har modtaget et produkt, du har bestilt.

Ved udøvelse af din fortrydelsesret
Skal du give os besked om, at du fortryder det. Beskeden skal sendes til os på [email protected]. Din besked skal tydeligt angive dit navn, adresse, e-mailadresse, ordrenummer og hvilke varer du returnerer.

Du skal returnere produkterne til os straks og senest inden for de lovpligtige 14 dage efter fortrydelsesmeddelelsen. Du er ansvarlig for returforsendelse, levering og varernes stand ved returnering. Produkterne bør derfor sendes forsvarligt pakket og i originalemballagen.

Ved returnering bærer du risikoen for varerne, derfor er det vigtigt, at varerne ikke beskadiges under transporten. For at fuld refusion kan være mulig, skal varerne være ubrugte og sendes tilbage i ubeskadiget originalemballage, alle etiketter skal være tilbage, og manualer skal medsendes. Det er vigtigt, at der anvendes ydre emballage, og at tape eller andet materiale ikke sidder fast på originalemballagen. Du har ret til at åbne emballagen og undersøge varerne, men du må ikke bruge den. BEMÆRK! Returnering skal sendes som firmapakke, da vi ikke kan afhente pakker fra agenter.

Fra refusionsbeløbet forbeholder vi os retten til at fratrække et beløb svarende til værdiforringelsen i forhold til produktets oprindelige værdi i tilfælde af et brugt eller beskadiget produkt.

Reklamationer
Vi inspicerer alle produkter, før de sendes til dig. Skulle produktet stadig være beskadiget eller forkert sendt ved ankomsten, forpligter vi os i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning til at afhjælpe manglen gratis. Du skal altid kontakte os for godkendelse, før du returnerer et defekt produkt.

Hvordan går du videre med en klage?
Eventuelle fejl og mangler skal altid rapporteres til [email protected], hvor du angiver dit navn, adresse, e-mailadresse, ordrenummer og en beskrivelse af fejlen.
Vi forbeholder os retten til at afvise en klage, hvis det viser sig, at produktet ikke er defekt i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Ved klager følger vi retningslinjer fra den svenske nationale klagenævn, se arn.se.

Produktinformation
Vi forbeholder os retten til at acceptere eventuelle trykfejl på denne hjemmeside og i det endelige salg af produkter. Vi garanterer ikke, at billederne afspejler produkternes nøjagtige udseende, da der kan forekomme en vis farveforskel afhængigt af skærm, fotokvalitet og opløsning. Vi gør altid vores bedste for at præsentere produkterne så præcist som muligt.

Information om cookies
I henhold til loven om elektronisk information skal besøgende på en hjemmeside af hensyn til privatlivets fred informeres om, at der anvendes cookies. Oplysningerne i cookien kan bruges til at spore en brugers surfing. En cookie er en lille tekstfil, som den hjemmeside, du besøger, anmoder om at få gemt på din computer for at give adgang til forskellige funktioner. Du kan indstille din browser til automatisk at afvise cookies. Du kan finde mere information på den svenske Post- och Telestyrelsens hjemmeside.

Personoplysninger
Formålet med disse oplysninger er at informere dig som kunde om, hvilke personoplysninger der indsamles på vores hjemmeside hockeyskills.se, og hvordan personoplysningerne anvendes. Din personlige integritet er vigtig for Hockey Skills Nordic, og ud over persondataloven og databeskyttelsesforordningen (GDPR) følger Hockeyskills alle gældende regler vedrørende databeskyttelse. Hockey Skills Nordic er ansvarlig for behandlingen af personoplysninger, som du har givet os som kunde. Dine personoplysninger behandles af os for at kunne håndtere din ordre, og i tilfælde hvor du har anmodet om nyhedsbreve eller kampagnetilbud - for at kunne tilpasse markedsføring til dine individuelle behov.

Samtykke
Bemærk venligst, at visse personoplysninger behandles med støtte i samtykke, for eksempel i markedsføring (herunder nyhedsbreve og kommunikation). Ved at tilmelde dig nyhedsbrevet accepterer du en sådan behandling af dine personoplysninger. Se nedenfor, hvordan dine personoplysninger behandles i den aktuelle kontekst.

Ændringer af de generelle vilkår og betingelser
Vi forbeholder os retten til at foretage ændringer i vilkårene og betingelserne til enhver tid. Ændringer af vilkårene og betingelserne vil blive offentliggjort online på hjemmesiden. De ændrede vilkår og betingelser anses for accepteret i forbindelse med en ordre eller et besøg på hjemmesiden.

Tvister og lovvalg
I tilfælde af at en tvist ikke kan løses i forståelse mellem virksomhedens kundeservice og kunden, kan du som kunde kontakte den svenske klagenævn, se arn.se. For beboere i et andet EU-land end Sverige kan du indgive en klage online via EU-Kommissionens platform for tvistmægling, se http://ec.europa.eu/consumers/odr. I tilfælde af en tvist vil vi følge ARN's eller et tilsvarende tvistbilæggelsesorgans afgørelse. Tvister vedrørende fortolkningen eller anvendelsen af disse generelle vilkår og betingelser skal fortolkes i overensstemmelse med svensk lov og lovgivning.